Hoxe na clase non fixemos nada mais que correxir os exercicios que a profesora Aia nos mandara facer de sistemas de ecuaciones. E para todos aqueles que ainda non vos saian deixovos un vídeo explicatorio:
martes, 12 de xaneiro de 2016
venres, 8 de xaneiro de 2016
División de polinomios
E para continuar, por se queredes repasar o que vimos hoxe, ou para que poidades entendelo os que non viñestes á clase, déixovos un vídeo no que se explica a división de polinomios. Empezade a visualización no minuto 4.
Xa me diredes o que vos pareceu.
Xa me diredes o que vos pareceu.
Tema 4: Polinomios
Chega o novo trimestre e comezamos con... ÁLXEBRA:
Non, non é para tanto. Como xa dixen na clase, en realidade, acostuma a ser a parte do temario que menos vos custa. Para comezar, varios vídeos para repasar os contidos que xa coñecedes dos cursos pasados:
Definicións básicas
Valor numérico dun polinomio
Suma de polinomios
Resta de polinomios
Multiplicación de polinomios
Non, non é para tanto. Como xa dixen na clase, en realidade, acostuma a ser a parte do temario que menos vos custa. Para comezar, varios vídeos para repasar os contidos que xa coñecedes dos cursos pasados:
Definicións básicas
Valor numérico dun polinomio
Suma de polinomios
Resta de polinomios
Multiplicación de polinomios
xoves, 7 de xaneiro de 2016
2ª AVALIACIÓN
Sistemas de ecuacións
Substitución:
- Despexas a x ou a y nunha das ecuacións.
- Substitúes o anteriormente despexado na outra ecuación.
- Resolves a ecuación.
- Co resultado averiguas o valor do primeiramente despexado substituíndo ese valor pola letra correspondente.
Igualación:
- Despexas x ou y nas dúas ecuacións.
- Igualas os dous resultados e resoves dita ecuación.
- Elixes un dos dous despexes e substitúes o resultado da outra ecuación pola letra correspondente.
Redución:
- Multiplicamos nunha ou nas dúas ecuacións por un número calquera para obter o mesmo número na x ou na y pero un positivo e outro negativo, para así poder eliminalo e sacar unha incógnita da ecuación.
- Resolvemos a ecuación resultante e subtituimos o resultado nunha das ecuacións iniciais.
Dobre redución:
- facemos o mesmo que na anterior opción pero antes de substituir o valor volvemos a reducir as ecuacións pero eliminando a outra incógnita.
Resolución gráfica:
- Despexas a x ou a y nas dúas ecuacións.
- Fas unha tabla e vas probando números que den exactos ao substituilos nas ecuacións e creas a tabla das x e y con dous valores en cada columna.
- Debuxas unha gráfica e colocas os valores nela cunha recta diferente para cada ecuación.
- Se as dúas rectas se cruzan, o punto no que se cruzan é o resultado, se pasan xusta unha por encima da outra significa que ten infinitas solucións e se non se cruzan en ningún lado é que non ten solución.
martes, 15 de decembro de 2015
Ecuacións Irracionais
Ecuacións irracionais
Son ecuación que conteñen unha raiz.
Estas solucionanse elevando toda a operacion (de ambos os dous lados do igual) ao número da raiz e dicir, se é unha raiz cuadrada elevaremola ao cuadrado e se e unha raiz cubica ao cubo, etc.
IMPORTANTE: Se o exponente ao que elevamos a raiz é par hay que comprobar as solucións xa que é posible que unha das duas non sirva para sustituir a incógnita. Por qué unha das duas poida que non valga? Porque ao elevar unha operación ao cuadrado fas que todo cambie de signo e polo tanto podes inda que nos dous lados dara o mesmo número un pode dar positivo e outro negativo.
Aquí amosarei alguns exemplos de este tipo de ecuación:
sábado, 5 de decembro de 2015
Fraccións e ecuacións alxébricas
Xoves, 3 de Decembro do 2015
Na clase do xoves a profesora explicounos as fraccións alxébricas e as ecuacións alxébricas e logo correximos algúns exercicios.
Aquí vos deixo un pequeno vídeo de introducción ás fraccións alxebricas.
FRACCIÓNS ALXÉBRICAS:
Ven, antes de explicar cómo se simplifican as fraccións alxébricas explicaremos o sinxelo.
Para simplificar fraccións normais descompoñemos dita fracción.
Por exemplo:

OLLO ÁS IDENTIDADES NOTABLES.
- Multiplicacións e divisións:
Para multiplicar e dividir temos que seguir estes pasos:

1º -> Factorizar.
2º-> Multiplicar/Dividir.
- Sumas e restas:
Primeiro temos que atopar o mcm, que é igual que factorizar.

ECUACIÓNS ALXÉBRICAS

Para comenzar collemos os denominadores de cada fracción e a descompoñemos (factor común, identidades notables...) e con iso facemos o mcm dos resultados.

Logo, multiplicamos toda a operación anterior polo mcm que atopamos.
Se se trata de ecuacións de primer grao elimínanse os denominadores (mcm).
Déixovos por aquí algúns enlaces e vídeos para que vexades.
Suma y resta de fracciones algebraicas:
https://www.youtube.com/watch?v=EwW8d9wZojw
-----Común denominador de fracciones algebraicas:
https://www.youtube.com/watch?v=nvDLw95A1_g
-----------
E iso foi todo da clase do xoves.

Estela Domínguez Reboreda 4º ESO -A
xoves, 3 de decembro de 2015
Números racionais e números reais
Para que poidades revisar todos os contidos que estivemos repasando neste tema, déixovos links con explicacións sobre todas as partes. Podedes consultalas para o exame, e xa sabedes, se hai dúbidas con algo, preguntade.
Clasificación de números: Dende o minuto 00:36 ao 3:36
Paso de decimal a fracción:
Potencias:
Radicais: Dende o comezo ata o minuto 13:47
Notación científica:
Erros:
Para poder facer exericios de todo esto, podedes pinchar en algún dos seguintes enlaces:
Exercicios de todo o tema, menos de radicais:
Cidead
Exercicios de radicais:
Boletín 1: Notación científica e radicais (con solucións)
Boletín 2: Notación científica e radicais (con solucións)
Boletín 3: Radicais. Da ficha 2, facer os exercicios 1 e 4. Da ficha 3, os exercicios 1 e 3. Da ficha 4, os exercicios 1 e 2.
Subscribirse a:
Publicacións (Atom)