5 de outubro do 2015.
Durante a clase de hoxe aprendemos:
A calculadora:
1º. A tecla x2 para facer o cuadrado.
2º. A tecla x3 para facer o cubo.
3º. A tecla ^ para as potencias en xeral.
4º. A tecla EXP para as potencias de 10.
Erros máis comúns:
Neste apartado a profe púxonos un cadro no cal aparecían os erros que normalmente facemos, entre eles:
Confundir an , que consiste en elevar a o número de veces que sexa n, con a·n.
Errar (-a)n , que consiste na elevación de todo o número incluíndo o signo, con -an
consistente en en levar a base pero non o signo.
Non diferenciar (a + b)n que consiste na elevación do resultado da suma, con an + bn que consiste en elevar cada letra e despois realizar a suma.
Fallar (a - b)n que consiste na elevación do resultado da resta, con an - bn que consiste en elevar cada letra e finalmente realizar a resta.
Prioridade das operacións:
Nesta sección recordamos o orden no que deben realizarse as operacións que é:
1º. Parénteses.
2º. Potencias e raíces.
3º. Multiplicacións e divisións.
4º. Sumas e restas
2.2.Radicais:
É unha expresión que indica a operación de extraer raíces.
Número de raíces dun radical:
Neste apartado a profe deixou otro cadro no que explicaba que o índice ten o mesmo signo que o radicando. Que se n ten signo positivo hai dous posibles resultados negativo e positivo e que se n é par e o radicando é negativo a raíz non ten solución.
Relación na escritura entre potencias e radicais:
Nesta parte explícase os diferentes tipos que hai para poder expresar un radical en forma de fracción:
Cando expresamos o radical en forma de fracción deixamos o mismo radicando, o numerador é o radicando é o índice queda como denominador.
Cando o radical é negativo ao pasalo a unha fracción queda con signo positivo.
Emma Tello Sánchez.
Ningún comentario:
Publicar un comentario