martes, 26 de xaneiro de 2016

Plantexamento dos problemas.


 Luns 25/01/2016


Problemas problemas e máis problemas.

Pois a primeira solución para solucionar un problema é plantexar cal é o problema, non?

Pois iso foi o que fixemos na clase. Plantexar tódolos problemas.


EXERCICIOS:


Plantexamos os problemas dende o exercicio 22 ó 33 dos exercicios da parte de Repaso da ficha que nos deu a profesora Aia. A continuación poreivos algúns exemplos dos plantexamentos dos distintos tipos de exercicios.


Comezamos polo principio: Exercicio 22. Que di así:

22. Un test ten 40  preguntas. Por cada acerto obtéñense 2 puntos e por cada erro réstanse 0'5 puntos. Javier contestou tódalas preguntas e así obteu 45 puntos. ¿Cántas preguntas contestou correctamente?

Vale, despois de ler o enunciado vamos a darlle nomes a "x" e a "y":


X -> Nº de acertos.
Y -> Nº de erros.

O máis doado é a primeira ecuación, xa que o total de preguntas é 40, contando todas (acertadas e erradas):

x + y = 40

Agora fixarémonos nos puntos que vale cada pregunta acertada e cada pregunta errada e os puntos totais que levou Javier:

2x - 0'5y = 45

E xa temos as dúas ecuacións plantexadas.


-----------------------


Ben, agora pasemos ó seguinte exemplo. O exercicio 25, que di así:

25. Un ciclista que vai a 25km/h persegue a outro ciclista que vai a 22km/h e que lle cheva unha ventaxa de 750m. ¿Cánto tempo tardará en alcanzao e qué distancia recorrerá hasta entón?




Primeiro facemos un debuxo cos datos para axudarnos a entendelo mellor.


t= tempo

Agora plantexaremos a ecuación que se refiere ó primer ciclista:

25= x + 0'75
           t

25t = x + 0'75


Agora o ciclista 2:

22 = x
        t

Se despexamos t nas dúas ecuacións podemos resolvelo por igualación:


t= x + 0'75
        25

t = x
     22

E quedaría algo así:

x + 0'75 = x
   25          22


--------------

E estes son algúns dos exemplos de tódolos exercicios que correximos na clase.




Ningún comentario:

Publicar un comentario